Pozicionavimo ir marketingo strategijos konsultanto Lino Šimonio asmeninis interneto puslapis www.pozicionavimas.lt aktyviai lankomas Lietuvos verslininkų, įmonių savininkų, vadovų.
Šių metų sausį savo asmeniniame puslapyje www.pozicionavimas.lt L. Šimonis sulaukė 1000-ojo registruoto lankytojo.
„Konkurencija stiprėja ir Lietuvos įmonių vadovams tampa vis sunkiau atsilaikyti nuožmioje kovoje. Visas šis puslapis ir yra apie tai, kaip nugalėti konkurentus, kaip patekti į pirkėjo mintis ir tapti pirmuoju. Todėl straipsniai populiarūs tarp vadovų, nes jie gauna žinių, kaip nugalėti konkurentus“, – komentuoja Linas Šimonis. 1000-uoju registruotu www.pozicionavimas.lt lankytoju tapo Audrius Asadauskas, vienos didžiausių Lietuvos įmonių komercijos direktorius.
„Mano veikla – įmonių valdymo strategijos kūrimas bei tobulinimas, kurios viena iš sudedamųjų dalių yra įmonės marketingo strategija, todėl dažnai internete ieškau straipsnių šia tema. Lino Šimonio straipsnius skaitau jau seniai, dėl jų profesionalumo – matosi, kad dirbama teisinga linkme. Norėdamas nepraleisti naujų publikacijų, nusprendžiau tapti www.pozicionavimas.lt registruotu lankytoju ir gauti pranešimus apie naujai pasirodžiusius straipsnius“, – sako Audrius Asadauskas.
A. Asadauskas pastebėjo, kad mintys Lino Šimonio straipsniuose visuomet realios ir tikroviškos. „Komentarai apie neprofesionalią garsių įmonių reklamą visuomet pateikiami paprastai, tampa labai aišku, kokios klaidos buvo daromos. Tai padeda išvengti klaidų savo įmonės veikloje“, – teigia Audrius, prisimindamas Lino straipsnį apie „Omnitel“ reklamą, kurios pagrindiniu personažu tapo jūros kiaulytė.
Daugeliui įmonių vadovų Lino Šimonio asmeninis interneto puslapis tampa erdve, kur gimsta naujos idėjos, kur yra galimybė diskutuoti su kitais vadovais verslui aktualiomis temomis. Be to, ne vienas garsios Lietuvos įmonės vadovas Lino Šimonio publikuojamuose straipsniuose randa ne tik komentarus ar kritiką apie savo įmonę, bet ir patarimus, ką reikėtų daryti, kad marketingo strategija būtų sėkminga.
„Al Ries ir Jack Trout knyga „Pozicionavimas: kova dėl pirkėjo“ bei Lino Šimonio straipsniai su pamokymais ir analize mūsų įmonei padėjo atkovoti prarastus klientus po įmonės krizės ir kitomis akimis pažvelgti į tai, ką mes darėme su reklama ir pardavimais iki tol. Lino temos dažnai sukelia diskusijas ne tik www.pozicionavimas.lt svetainėje, bet ir tarp kolegų ne internetinėje plotmėje. Aš manau, galime jau ruošti linkėjimus 2000-ajam vartotojui“, – sako Modestas Chmieliauskas, UAB „MCh granitas“ direktorius.
„Gera marketingo strategija dar svarbesnė yra šiuo sunkiu laikotarpiu. Iš vienos pusės spaudžia pigūs Kinijos gamintojai, iš kitos pusės tai, kad Lietuva atranda vis daugiau solidžių Europos kompanijų, tad norint išlikti ir būti pelningais, reikia turėti labai gerą marketingo strategiją. Todėl tikiuosi, kad www.pozicionavimas.lt bus dar ilgai naudingas bei reikalingas Lietuvos vadovams, nes jame rašoma būtent apie marketingo strategiją, apie tai, kaip išlikti šios beprotiškos konkurencijos sąlygomis“, – sako Linas Šimonis.
Lino Šimonio asmeninio interneto puslapio www.pozicionavimas.lt sėkmė patraukė ir užsienio autorių dėmesį.
2007-ųjų vasarą JAV pasirodžiusiame bestseleryje „The New Rules of Marketing and PR“ („Naujosios marketingo ir viešųjų ryšių taisyklės“) autorius David Meerman Scott Lino asmeninį puslapį www.pozicionavimas.lt vadino „nuostabiu“, „tikra tarptautine asmeninių puslapių sėkmės istorija“.
Kontaktinis asmuo:
„Šimonis marketing“ vadovas
Linas Šimonis
Tel. 8 698 36602
El. paštas: linas[at]pozicionavimas.lt