2007.12.14 Aidas Petrošius, Vilija Jankutė, Agnė Gintautaitė, „Verslo žinios“. Straipsnio pdf versija.
Linas Šimonis, rinkodaros strategijos konsultantų “Šimonis marketing” vadovas:
“Tai lyg bandos principas, kai vieni rengia akcijas, po to kiti, ir išleisti pinigai paskęsta tarp konkurentų reklamos. Gerai prekybos tinklams, jei tiekėjo sąskaita padaromos nuolaidos, tačiau pati efektyviausia reklama tada, kai ji reklamuoja ne nuolaidas, bet dar kartą pabrėžia išskirtinumą ir pasako, dėl ko turite pirkti iš mūsų, ne iš konkurentų. Vienas žymiausių rinkodaros ekspertų pasaulyje Alas Riesas (Al Ries) sako, kad kompanijos, turinčios stiprius prekių ženklus, mažai reklamuoja nuolaidas. Pavyzdžiui, niekada nematėme, kad “Starbucks” siūlytų pirkti du kapučino kavos puodelius ar “Rolex” du laikrodžius už vieno kainą.”