Lygiai prieš savaitę (rugsėjo 22 d.) Kaune „Verslininkų namuose“ pirmąjį kartą šį sezoną vykusio praktinio seminaro metu vos sutilpo norintys jame dalyvauti verslininkai, o atgarsių apie renginį sulaukiama dar ir šiandien. Organizatorių teigimu, tokį verslininkų aktyvumą įtakojo šiandien ypač aktualios seminaro temos.
Ypač didelio dalyvių susidomėjimo sulaukė marketingo stratego Lino Šimonio pranešimas „Kaip nugalėti konkurentus“. Pagrindinius rinkos dalyvius – didžiuosius įmonių konkurentus specialistas įvardijo metaforiškai – „Taisonu“.
“Esant dabartinei ekonominei situacijai, kai pirkėjai tapo jautresni kainai, itin naudinga sužinoti, kaip kovoti su konkurentais ir uždirbti daugiau. Be to, tokia galimybė, kai savo žiniomis ir patirtimi dalinasi savo srities profesionalai ne taip dažnai pasitaiko“, – teigia seminare dalyvavusi Loreta Kazuraitienė, UAB „Starpakas“ komercijos direktorė.
Pranešimą apie tai, kaip sutaupyti lėšas ir teisingai optimizuoti darbuotojų skaičių įmonėje skaitė vienas seminaro organizatorių, personalo strategijos kūrimo ir personalo valdymo įmonėse konsultantas Jonas Marcinkus.
„Įmonės sėkmė daugiausia priklauso nuo pasirinktos marketingo strategijos ir įmonės darbuotojų efektyvumo. Todėl marketingo strategija ir personalo valdymas yra tos sritys, kurias reikia tinkamai sutvarkyti ne tik sunkiu ekonominiu, bet ir stabiliu periodu. Būtent dėl šios priežasties skaityti pranešimą pakvietėme ir gerai žinomą marketingo strategijos konsultantą“, – teigia vienas seminaro organizatorių ir pranešėjų Jonas Marcinkus.
Toks praktinio pobūdžio seminaras „Verslininkų namuose“ šį sezoną organizuotas pirmąjį kartą. Konferencijoje dalyvavo daugiau nei 100 Kauno smulkių ir vidutinių įmonių darbuotojų ir aukščiausio lygio vadovų. Pastebėjus, kad tokio pobūdžio renginiai verslininkams įdomūs ir naudingi, ateityje planuojama juos rengti dažniau.
Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
Marketingo strategijos specialistas
Tel. 8 698 36602
El. paštas [email protected]