Balandžio mėnesio (8-as) SalesandMarketing.lt numeris išleistas specialiai aukštųjų mokyklų absolventams.
Leidinyje publikuota filipiniečio Menardo Jimenez kalba, pasakyta universiteto studentams. Kalboje „Descending to the top“ autorius pažymi marketingo principų taikymo asmeninėje karjeroje svarbą, pasakoja, kaip jis pats pasiekė karjeros viršūnę. Filipinai ir Lietuva, nors ir geografiniu požiūriu labai tolimos, tačiau daugeliu kitų požymių labai panašios šalys. Filipinuose, kaip ir Lietuvoje, daugelis jaunimo išvažiuoja laimės ieškoti į užsienį. Todėl Menardo patirtis ir išsakytos mintys yra labai naudingos ir Lietuvos studentams.
Stulbinančią karjerą galima padaryti ir Lietuvoje! Tik šiandien tam neužtenka vien asmeninių savybių ar proto. Reikia mokėti išsiskirti iš kitų ir žinoti, kaip save pateikti.
„Kuo skiriasi jūsų karjeros marketingas ir įmonės marketingas?“, – užduoda klausimą SalesandMarketing.lt redaktorius Linas Šimonis. Ir netrukus pateikia atsakymą: – „Beveik niekuo“. Tą patį įrodys ir Menardo Jimenez savo kalboje.
Tik taikant marketingo principus galima išsiskirti iš kitų ir nelikti vidutinybe. Pasak Menardo, svarbiausia tapti pirmuoju kito (nesvarbu, tai klientas ar darbdavys) mintyse ir sukurti teigiamą įspūdį apie save. Nemažiau svarbu ryžtas įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Reikia ne tik norėti, bet ir veikti. „Nėra bandymų, – sako Menardo. – Yra tik darau arba nedarau“.
Tie, kurie vadovausis šia kalba, niekada nekonkuruos atlyginimu. Tai reiškia, kad jų nepriims į darbą tik dėl to, kad jie sutinka dirbti už mažesnį atlyginimą. Net gi atvirkščiai – jiems mokės daugiau, kad tik jie pasiliktų.
Ši filipiniečio kalba buvo tokia įkvepianti ir aktuali šiandienos visuomenei, kad tapo žinoma visame pasaulyje.
„Galbūt ši Menardo Jimenez kalba, pasakyta universiteto studentams, jus įkvėps šiandien pat į savo karjerą pažvelgti ir iš marketingo pusės“, – linki absolventams Linas Šimonis.
Leidinį SalesandMarketing.lt rasite puslapyje www.salesandmarketing.lt, galite jį laisvai spausdinti ir dalinti pažįstamiems, nes visi straipsniai publikuojami pagal licenciją ar atskirą leidimą. Publikuojant šį numerį taip pat gautas paties Menardo Jimenez sutikimas.
SalesandMarketing.lt – tai 2006-ųjų rudenį internete pasirodęs leidinys, skirtas įmonių vadovams, pardavėjams, marketingo vadovams bei visiems, norintiems padidinti pardavimus savo įmonėje ir besidomintiems pasaulio praktika bei patirtimi. Jame publikuojami įžymių pasaulio autorių straipsniai apie marketingą ir pardavimus.
Kontaktinis asmuo:
„SalesandMarketing.lt“ redaktorius
Linas Šimonis
Tel. (8~698) 36602
El. paštas: [email protected]