2009.04.22 Linas Šimonis, marketnews.lt.
Nuo to, kaip greitai įmonė sureaguos į besikeičiančią situaciją ir kaip greitai padarys tinkamus sprendimus, priklauso, ar ji išgyvens krizę (o galbūt ir sustiprės), ar išnyks.
Sprendimus reikia priimti labai greitai. Kasdien mes girdime apie sprendimus mažinti sąnaudas, atleisti darbuotojus ar pan.
Bet apie svarbiausią sritį – marketingą – negirdime praktiškai nieko.
Marketingas – tai visi veiksmai, „priverčiantys“ pirkėją pirkti. Galima kiek tik nori taupyti, tačiau neturint klientų, tai nepadeda.
Jei taupymo sprendimus gali priimti gamybos vadovas, buhalteris ar kitas įmonės darbuotojas, tai marketingo sprendimus gali priimti tik įmonės vadovas.
Taip, tai ir yra svarbiausias vadovo sprendimas krizėje – perimti visus marketingo veiksmus į savo rankas. Ir greitai juos pakeisti taip, kad neštų tikrą naudą, o ne tik kartotų konkurentų žingsnius ar pan.
Perimti visus marketingo sprendimus į savo rankas, suburti komandą, kuri tuos sprendimus greitai įgyvendintų – štai, ko linkiu kiekvienam vadovui šiandien.
Tai sunkus darbas, tačiau marketingo sprendimai – tai svarbiausi sprendimai šiandien, krizės laikotarpiu. Ir joks vadovas neturėtų nuo jų nusišalinti.