„Šimonis marketing“ komanda, sukūrusi naują paslaugą įmonėms – išorinį marketingo skyrių, papildė sparčiai populiarėjančių išorinių paslaugų (outsourcing’o) rinką Lietuvoje.
Apklausų duomenimis, vis dažniau įmonių vadovai, taupydami laiką ir pinigus, vietoj naujų darbuotojų perka išorines paslaugas iš profesionalų. Nors Vakarų šalyse tokia patirtis jau įprasta, Lietuvoje – dar tik įsibėgėja.
Šiuo metu daugiausia Lietuvos įmonių perka kompiuterių priežiūros, buhalterinės apskaitos, valymo ir teisinių konsultacijų paslaugas. Marketingo eksperto Lino Šimonio teigimu, trūkstant šalyje kvalifikuotų darbuotojų, stiprės tendencija ir marketingo skyriaus darbą perleisti specializuotoms įmonėms.
„Kaip patirtis rodo, smulkaus ar vidutinio verslo įmonėse dažnai už marketingą būna atsakingas vienas asmuo. Visus marketingo darbus kvalifikuotai atlikti vienam darbuotojui tiesiog neįmanoma. Norint, kad įmonė pasiektų gerų rezultatų, reikia samdyti kelis gerus marketingo specialistus, tačiau tai sau gali leisti tik didelės ir turtingos įmonės. Todėl mažoms ir vidutinėms įmonėms naudingiau ne samdyti naujus darbuotojus, o darbą patikėti specializuotai įmonei,“ – teigia Linas Šimonis. „Paslaugų pirkimas iš šalies padeda efektyviau panaudoti lėšas, o tuo pačiu – pagerinti darbo kokybę.“
Skaičiavimai rodo, kad vidutiniškai viena darbo vieta darbdaviui kainuoja apie 6-15 tūkst. litų per mėnesį, priklausomai nuo darbo užmokesčio. Didžiąją dalį lėšų įmonės išleidžia darbuotojui netiesiogiai, t. y. darbo vietos sukūrimas ir išlaikymas (įskaitant patalpų nuomos, telefono, automobilio, komandiruočių išlaidas), kompiuterinės ir apskaitos programos, vadovų pagalba, profesinė spauda ir t. t.
Tampa akivaizdu, kad vidutinio dydžio įmonei samdyti tradicinį darbuotoją dažnai kainuoja gerokai daugiau, nei sumokėti specializuotoms bendrovėms, perkant jų paslaugas. Tokią tendenciją patvirtina marketingo paslaugas perkančios įmonės „Office Depot“ vadovas Aidas Kaubrys.
„Vis dažniau įmonių vadovai, taupydami laiką ir siekdami sutelkti visą dėmesį į pagrindinę savo verslo veiklą, tam tikrus darbus perleidžia tik tuo užsiimančioms įmonėms. Remdamasis konkrečiu mūsų įmonės atveju, galiu teigti, jog tampa įprasta net neišėjus iš biuro – internetu ar telefonu – užsisakyti biuro reikmenis. Mes tiesiog dirbame savo darbą, o įmonės sutaupo ne tik laiko (nereikia ieškoti atitinkamos parduotuvės, važiuoti pirkti ir t. t ), bet ir lėšų, nes užsakymus ir pristatome. Siekdami gerai atlikti savo darbą, mes ir patys naudojamės išorine marketingo paslauga, taip netgi pavyksta sulaukti geresnių rezultatų,“ – teigia A. Kaubrys.
Pasaulyje pripažintas marketingo specialistas, Linas Šimonis įsitikinęs, kad įmonių savininkai ir vadovai, samdydami išorines marketingo paslaugas ne tik sutaupo įmonės kaštų, bet ir efektyviau išnaudoja savo įmonės potencialą.
„Dažnai įmonių marketingo darbuotojai situaciją mato tik iš įmonės vidaus, todėl nesukuria naujos perspektyvos ir galimybių. Mūsų patirtis rodo, kad išorinis marketingo skyrius gali suteikti įmonei naują impulsą pardavimuose ir net padėti aplenkti konkurentus,“ – teigia Linas Šimonis. „Išorinis marketingo skyrius taip pat geriausia išeitis tuomet, kai įmonės vadovai žino, kokių marketingo veiksmų reikia imtis, tačiau neturi pakankamai kvalifikuotų darbuotojų, įgyvendinančių jų sprendimus“.
Išorinis marketingo skyrius – tai speciali „Šimonis marketing“ paslauga įmonėms, norinčioms atnaujintų marketingo veiksmų dėka padidinti pardavimus bei sutaupyti dalį įmonės kaštų. Turint „Šimonis marketing“ komandą kaip išorinį marketingo skyrių, visus marketingo taktikos darbus (viešųjų ryšių, interneto puslapio programavimo, tekstų kūrimo, maketavimo ir kt.) atlieka „Šimonis marketing“ specialistai. Įmonėje reikalingas vienas marketingo skyriaus darbuotojas, koordinuojantis darbą įmonės viduje, o vadovui telieka rūpintis strateginiais sprendimais.
„Šimonis marketing“ komanda specializuojasi marketingo strategijos kūrimo ir įgyvendinimo srityje, yra dirbusi su daugiau nei 100-u įmonių ir turi patirties tokiose srityse, kaip maisto pramonė, farmacija, draudimas, mažmeninė prekyba ir kt.
Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
„Šimonis marketing“ vadovas
Tel. 8 698 36602
El. paštas: [email protected]