Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Verslininkė pripažino, kad po euro kainas apvalins į didesnę pusę

2014.06.13 Žinių radijas, delfi.lt

Lietuvai įsivedant eurą jau dabar daugelis rinkodaros padalinių vadovų ir specialistų suka galvas, kaip padidinti kainas.

Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė, grožio salono savininkė Jolanta Mačiulienė teigia, kad įsivedant eurą paslaugų kainas pakels apvalindama į didesnę pusę, tačiau augimas nebus didelis.

Verslininkė tikina taip elgsis atsižvelgdama į augančias sąnaudas.

„Mes negalime dirbti nenaudingai sau ir savo verslui. Mes vis tiek turime pasiskaičiuoti savo sąnaudas. Mes nekelsime tų kainų, bet jeigu savikaina pabrangs, dujos, elektra pabrangs, Vyriausybė ir atlyginimus žada kelti kitais metais… Mes nesame tie žmonės, nuo kurių viskas priklauso“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo akademija“ sakė J. Mačiulienė.

Verslininkė teigia nenori išvaikyti savo klientų, smarkiai didindama kainas, bet elgtis turės pagal situaciją.

„Už visus grožio specialistus, už kirpėjus, atsakyti negaliu, bet su tais, su kuriais mes bendraujame, kurie yra mokūs, tikrai galvojame, kad nesinorėtų padaryti didelių kainų žirklių, labai stipriai nukirpti aukštyn ar nuleisti kartelę žemyn. Euro įvedimas bus skausmingas visiems: ir vartotojui, ir paslaugų tiekėjui“, – kalbėjo J. Mačiulienė.

Verslininkė neabejoja, kad rinkoje bus tokių, kurie manipuliuos kainomis prisidengę euru, tačiau tai turėtų lengvai išspręsti konkurencija. Kiek kitokias manipuliacijas, kvepiančias melu, daro grupinių išpardavimų portalai ir kai kurie prekybininkai. Čia kainos pakėlimo modelis naudojamas kaip rinkodaros triukas, priviliojantis didelėmis nuolaidomis susigundžiusių vartotojų.

Ekonomistė Aušra Maldeikienė teigia, kad Lietuvoje nėra vartotojų organizacijų, kurios būtų atsvara stipriems vartotojų susivienijimams:

„Jeigu mes turėtume rimtesnių verslo organizacijų, kurios gerai informuotų žmones, jeigu mūsų valstybė sugebėtų ne vien tik kalbėti, kad verslas yra gelbėtojas, bet vertinti verslą kaip vieną iš daugelio rinkos žaidėjų, koks jis ir yra, tada turėtume adekvatesnę, labiau subalansuotą ekonomiką“,- kalbėjo A. Maldeikienė.

Ji sako jau senai pastebėjusi grupinių išpardavimo portalų melą:

„Aišku, kad grupiniai portalai kainas stengiasi užrašyti nerealias, o po to parodo nerealias nuolaidas.
Keletą kartų mačiau akivaizdžius dalykus: iš pradžių būna viena kaina – nuolaidą mažesnę rodo, po to rodo tą pačią kainą, bet rodo, kad nuolaida yra gerokai didesnė. Kai žmogus pamato, kad nuolaida – iki 82 proc., jam atrodo, kad jis už dyką gavo daiktą, o reali nuolaida – apie 15 proc“, – kalbėjo A. Maldeikienė.

Rinkodaros konsultantas Linas Šimonis tikina, kad tokios manipuliacijos kainomis versle gali būti trumpalaikės, o nuolaidos turėtų būti sąžiningos, stiprinančios vartotojų lojalumą. Be to, bet kokias kainų korekcijas būtina paaiškinti vartotojams:

„Toks manipuliavimas visuomet yra trumpalaikis. Matome beta.lt, grupinis.lt atvejį, kai gana greitai tai buvo išsiaiškinta. Tie uždirbti pinigai neverti tos blogos reputacijos ir t.t. Visi bandymai trumpuoju laikotarpiu staigiai uždirbti nėra teisingi ir didelių pinigų pasidaryti neįmanoma“, – kalbėjo L. Šimonis.

A. Maldeikienė mano, kad orientavimasis į mažiausią kainą Lietuvoje susiformavo dėl mažo verslo gebėjimo kurti konkurencingus produktus:

„Lietuva nesiorientuoja į aukštąsias technologijas, o į pigų perpardavimą: žodžiais deklaruodama save kaip aukštų technologijų, išsilavinusių žmonių šalį, ji iš tikrųjų neturi iš to grąžos. Verslas elgiasi taip, kaip jam elgtis leidžiama“, – kalbėjo A. Maldeikienė.

Rinkodaros konsultantas Linas Šimonis prognozuoja, kad šaliai įsivedant eurą labiausiai didės paslaugų kainos.

„Mano prognozė, kad produktuose, prekėse apčiuopiamo kainų didėjimo neturėtume jausti. Galbūt šiek tiek labiau turėtų jaustis paslaugose, bet tai iššaukė pati Vyriausybė su minimalaus atlyginimo padidinimu ir su skatinimu darbuotojams perskaičiuoti atlyginimus į didesnę pusę“, – teigė jis.

Pasak jo, lieka klausimas, kiek paslaugų kainų didėjimas bus susijęs su natūraliu darbuotojų atlyginimu kilimu, o kiek tai bus pretekstas kelti kaina įsivedus eurą.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2014.06.14.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT