Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Uostamiesčio viešbutis: jei įvyks pasaulio pabaiga, už kambarį nereikės mokėti, jei ne…

2012-12-17, Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt.

Artėjant penktadieniui, gruodžio 21 d. – neva majų išpranašautai pasaulio pabaigai, pasaulį apėmusia psichoze nusprendė pasinaudoti ir rinkodaros specialistai Lietuvoje.

Klaipėdoje įsikūręs viešbutis „Memel Hotel“ žada penktadienį savo klientams nemokamą nakvynę dviviečiame kambaryje su pusryčiais, putojančiu vynu bei vaisių krepšiu atvykus į viešbutį. Vienintelė sąlyga pasinaudoti nemokamu pasiūlymu – pasaulio pabaiga turi įvykti.

Paaiškėjus, kad majų pranašystės buvo klaidingos, klientams teks susimokėti 189 Lt už suteiktas paslaugas.

Įmonės „Bangų gatvės viešbutis“, administruojančios viešbutį, atstovė Aušra Srėbaliutė pripažino, kad speciali akcija sugalvota pritraukti kuo daugiau klientų prieššventiniu laikotarpiu.

Pasak jos, viešbutyje esančiais 50 kambarių dažniausiai naudojasi įmonių atstovai, o Kalėdų laikotarpiu klientų sumažėja. „Šiuo metu kažkiek yra rezervuota, bet manome, kad pritrauksime ir daugiau klientų“, – sakė pašnekovė.

„Per Kalėdas iš tiesų viešbutį užpildyti yra sunkiau, nes ne sezono metu čia dažniausiai apsistoja verslo klientai, o per šventes jie nedirba. Todėl ši akcija skirta privatiems klientams“, – pridėjo viešbučio darbuotoja.

Marketingo specialistas: svarbu ne vienkartinė akcija, o strategija

DELFI kalbintas rinkodaros specialistas Linas Šimonis teigė, kad vienadienės ar atsitiktinai sukurtos akcijos negali atstoti įmonės geros marketingo strategijos.

„Jokios pasaulio pabaigos, jokie triukai negali atstoti geros marketingo strategijos. Mes matome masę produktų, kurie reklamuojami vien tik akcijomis, nuolaidomis. Tačiau jei žmogus paklausia savęs, kodėl turėtų pirkti vieną prekę, o ne kitą – atsakymo nėra. Čia yra didžiulė bėda su marketingo specialistais“, – komentavo pašnekovas. Pasak rinkodaros žinovo, sėkmingi produktai ar paslaugos turi gerą strategiją.

„Jei turi gerą strategiją, tada įsijungęs kūrybiškumas yra sveikintina – naudotis įvykiais, kurie pageidautina būtų susiję su strategija“, – tęsė jis.

Sugrįžęs prie Klaipėdoje esančio viešbučio akcijos, L. Šimonis pasigedo viešbučio koncepcijos išskyrimo: „Nesupratau, kodėl nuvažiavęs į Klaipėdą turėčiau apsistoti būtent šiame viešbutyje. Tai rodo, kad strategijos žinutė neperduota. Tai galbūt duotų nebent nedidelį žinomumą viešbučiui“.

Kalbėdamas apie pavyzdžius, kaip maža žinutė, susijusi su tam tikru įvykiu, gali kartu pranešti ir įmonės strategiją, L. Šimonis papasakojo savo prieš kelis metus išplatintą pranešimą balandžio 1-ąją, kurioje marketingo specialistas paskelbė, kad jį įdarbina Bilas Gatesas.

„Žinutė pasklido gana plačiai. Čia suveikė pokštas, žinomas žmogus (Bilas Gatesas), bet toje žinutėje buvo užkoduota žinia apie marketingą – susijusi su mano strategija“, – pasakojo pašnekovas.

„Memel Hotel“ pasinaudotas kalbas apie pasaulio pabaigą marketingo specialistas vadina indikatoriumi, kad vientisos rinkodaros strategijos nėra. „Žinoma, kūrybiškumas yra sveikintinas, bet daug geriau būtų, jei viešbutis rastų savo išskirtinumą ir žinutė būtų sukurta dar kartą pasinaudoti proga parodyti išskirtinumą“, – sakė L. Šimonis.

Sekti įvykius reikia

Pasiteiravus, ar marketingo specialistams yra etiška savo darbe naudotis žmonių baimėmis dėl pasaulio pabaigos, L. Šimonis teigė, kad šiuo atveju kalbos apie pasaulio pabaigą jam labiau primena balandžio 1-osios pokštus.

„Nemanau, kad Lietuvoje yra daug žmonių, tikinčių, kad ateis pasaulio pabaiga. Man tai labiau primena pajuokavimus. Jei tai pajuokavimai, tai jų pasinaudojimas marketinge nėra nieko blogo“, – pridėjo pašnekovas.

L. Šimonis sakė, kad marketinge yra sveikintinas aktualių temų ar procesų sekimas ir panaudojamas įmonės strategijoje, tačiau neturėtų būti nukryptas nuo įmonės veiklos: „Tai specialistų užduotis – sekti įvykius ir bandyti susieti įmonės prekės ženklą su tais įvykiais ir pasistengti pasirodyti viešumoje“.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2012.12.17.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT