1992-tieji, laukinio kapitalizmo metai. Didysis pirk-parduok, kooperatinių kavinių ir metalų prekybos laikmetis bet taip susiklostė, kad įdomiau buvo reklama ir galvoti kaip padaryti, kad pirktų. Pirktų ne tik iš manęs, bet dar svarbiau – iš mano klientų. Taip mano gyvenime atsirado reklama.
Atsirado ir viešieji ryšiai, tačiau 1993 metais verslininkai nelabai suprato, kam tuos žurnalistus bandyti įtakoti, kai gali tiesiog nupirkti. Greit pamiršau tą savo paslaugą, o vėliau pražiopsojau jos išpopuliarėjimo bumą.
Turėjau savo įsivaizdavimą apie reklamą – man svarbu buvo ne grožis, ne pripažinimas įvairiuose reklamos festivaliuose, man svarbu buvo vienintelis dalykas – kad reklama veiktų.
Koncentracija į tekstą, o ne grožį, piniginį klientų rezultatą, o ne pergales reklamos konkursuose leido klientams pasiekti nemažai įspūdingų pergalių.
Bet pastebėjau, kad pergalės pasiekiamos tada, kai teisingai sudėliota ne tik reklama, bet ir kiti įmonės veiksmai. Taip pamažu prasidėjo vadovų konsultacijos apie tai, ką dar jie turi padaryti, kad reklamos kampanija suveiktų.
Ir konsultacijos darėsi įdomesnės už pačios reklamos kūrimą.
Žinių daugėjo, patirtis kaupėsi, atsirado noras ja pasidalinti ne tik su klientais, bet ir su platesne visuomene. Pradėti rašyti straipsniai, kurie jau buvo ne tik apie reklamą, bet apie visą įmonės strategiją.
Taip 2004-taisiais atsirado puslapis www.pozicionavimas.lt. O nuo pozicionavimo viskas ir prasidėjo:
Pastebėjo žiniasklaida, ir nuo tada tapau labiausiai cituojamu marketingistu.
Konferencijose tapau labiausiai klausytojų vertinamu pranešėju.
Įvairūs seminarai – vieši ir atskiroms įmonėms – tapo neatsiejama veiklos dalim.
JAV verslo savaitraštis Bussiness Week įtraukė į savo ekspertų grupę.
O svarbiausia – per tą laiką konsultavau daugiau, nei 400 įmonių iš kone visų verslo sričių.
Reklamos kūrimo nebeliko (tik patirtis ją vertinti), liko aukščiausio lygio vadovų konsultacijos. Konsultacijos marketingo strategijos srityje. Pagalba tą strategiją įgyvendinant.
Kartais marketingo sprendimai būna labai neįprasti, pavyzdžiui, esu Nacionalinės pasyvaus namo asociacijos iniciatorius, steigėjas ir pirmasis valdybos pirmininkas. Taip, pradinė asociacijos idėja buvo marketinginė.
Jei turite klausimų, o ypač – jei norite pasamdyti rimtai marketingo strategijos užduočiai – skambinkite +370 698 36602 arba rašykite [email protected] arba užpildykite žemiau esančią formą ir su jumis susisieksiu.
[contact-form-7 id=”2766″ title=”Susisiekite_Apie”]